به دنبال یک زندگی جدید

ماجراهای زندگی و مهاجرت از زبان یک برنامه نویس کامپیوتر

به دنبال یک زندگی جدید

ماجراهای زندگی و مهاجرت از زبان یک برنامه نویس کامپیوتر

امروز اولین روز سال 2020 هست و سال جدید به همه تبریک میگم.

امیدوارم سال 2020 برای خودم و همه سال خیلی خوبی باشه و پر از اتفاق های خوب باشه

 

در راستا کارهای گرفتن اقامت برای آلمان برای ویزای جستجوی کار، شروع کردم برای شرکت های مختلف رزومه فرستادن، و خدارو شکر یکی از شرکت ها برای من وقت مصاحبه تلفنی در نظر گرفت.

مصاحبه تلفنی قرار بود با مدیر نیروی انسانی باشه ولی مصاحبه من با مدیر فنی برنامه نویسی بود، من کلی تمرین کرده بودم برای مصحابه با مدیر نیروی انسانی، ولی خوبی ماجرا این بود شخص که با من مصاحبه میکرد، زبان خودش پرفکت نبود، و لهجه داشت، که باعث شد من یکم اعتماد به نفس بگیرم.

مصاحبه خوبی بود، قرار شد برام یک تسک بفرستن و من توی یک روز کاری انجام بدم، که تا الان باهام هماهنگ نکردن.

به خیلی از شرکت های دیگه هم رزومه ارسال کردم که جواب رد دادن یا اصلا جواب ندادن.

شروع کردم به تکمیل کردن لینک دین و تعداد دوست های خودم رو بیشتر کردم در لینک دین که وضعیت بهتری پیدا کنم توش.

تنها چیزی که برام مهم هست، اینه که بتونم توی  این چالش جدید زندگیم پر قدرت ظاهر بشم و بتونم موفق بشم.

از نظر عاطفی خیلی ذهنم درگیر هست سعی میکنم یک پست جدا برای حال این روزهای خودم بنویسم، ولی هر چقدر به تولد نزدیک تر میشم، احساس تنهایی بیشتری میکنم...
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی