به دنبال یک زندگی جدید

ماجراهای زندگی و مهاجرت از زبان یک برنامه نویس کامپیوتر

به دنبال یک زندگی جدید

ماجراهای زندگی و مهاجرت از زبان یک برنامه نویس کامپیوتر

شاید یکی از سخت ترین کارهای دنیا انتظار هست،

من خودم در انتظار ها خیلی صبور نیستم ولی نباید تو زندگی انتظار ها آدم رو نا امید یا از پا در بیارن

باید شروع کنی کارهای دیگه انجام دادن و موضوع انتظار فکر نکنی...

الان تقریبا 20 روز شده که درخواست برای CAQ دادم و اداره مهاجرت کبک قرار مثلا تو 20 روز کاری این درخواست بررسی کنه، با اینکه برای این درخواست مدارک زیاد نمیگیره و بیشتر یک فرم ساده هست نمیدونم چرا انقدر طول میکشه بررسی کنن.

تازه جواب CAQ که بیاد میرم تو صف انتظار ویزا و بازهم انتظار

قرار آبان پر انتظاری رو سپری کنم تازه واسه موضوع که خیلی بهش امید ندارم

خدایا از خودت میخوام منو به آرزوم برسونی

یا اگر این آرزو به صلاح من نیست زودتر جوابش مشخص بشه.

ولی باید و باید سعی کنم در انتظار ها منطقی  تر باشم و سعی کنم خودم با موضوع های دیگه ای سرگرم کنم، این انتظار ها چیزی نیست که تو زندگی تموم بشه و هست باهامون ...

 

  • پرنده مهاجر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی